کلینیک بانوان
دنبال کننده
27
پست
214
مشاوره بیماری زنان و مامایی 👩🏻⚕️ اینجا همه چیز معتبره 😉👌 نظام پزشکی: ۴۶۳۲۰-م
پست های مشابه
کلینیک بانوان
مریضا وقتی میان تو از طرز سلام کردنشون خیلی چیزارو میشه فهمید، مثلا مددجویی که بعد از مدتها با نذر و نیاز باردار شده وقتی میاد تو با خنده سلام میکنه و برگه آزمایش مثبت بارداریش رو مثل یه آسِ دل میذاره رو میز، همینقدر پیروزمندانه، همینقدر عاشقانه... اما وای به حال اونی که برگه مثبت آزمایشش نه تنها برگه برنده نیست، بلکه پلی شده که مسبب ورود به دنیایی از چه کنم هاست... اون روز زنگ هشدار رو که زدم درو باز کرد، احساس گیجی داشت، نه اینکه حال جسمیش بد باشه، حال روحیش خراب بود. فک کنم سلام هم نکرد، سلام تو اون لحظه چه اهمیتی داشت فقط عاجزانه گفت توروخدا یه کاری برام کنید... گفتم چی شده؟ مشکلت چیه؟ قبل از اینکه بخواد حرفی بزنه بغضش شکست، جعبه دستمال رو بش دادم گفتم تو کرونا دستتو به چشمت نزن همینجور که با دستاش چشماشو پاک کرد گفت کاش کرونا گرفته بودم... بدتر از اون سرم اومده، داشتم از شوهر نامردم بلاخره طلاق میگرفتم حتی از مهریه م هم گذشته بودم که این بلا سرم اومد... دیگه فهمیده بودم چی شده، تو دلم کوهی از غم بود براش، من نمیشناختمش ولی داشتم غمش رو میخوردم... بارداری که خبرش برای خیلی ها باید نویدبخش باشه برای اون خبر از گرفتار و بدبختی میداد، خیلی دلم میخواست دلداریش بدم ولی من که نمیشناختمش.... گفتم گریه نکن، هدیه خداست ناشکر نباش گفت من خودمو دارم از دست اون معتاد هیولا نجات میدم همین الانشم خانواده م به چشم سربار نگام میکنن، این بچه رو چیکارش کنم... نمیتونم به اون جهنم برگردم اونم با یه بچه، توروخدا برام بندازش.. من که سقط انجام نمیدم، توهم این کارو نکن یهو برگشت طوری نگاهم کرد که انگار هیچ کدوم از حرفاشو نشنیدم و نفهمیدم، حق داشت همینجور که داشت گریه میکرد گفت دو نفریم، توروخدا یه کاری برامون بکن. گفتم یعنی چی دو نفر! گفت خواهرمم تازه فهمیده بارداره، ولی اون عقده، اگر خانوادم بفهمن کشتنش... گفتم خب عروسی بگیرن برن سر خونه زندگیشون، بچه ها خدا داده مبارکه باز بدتر از قبل نگام کرد، گفت برم به خواهرم بگم بیاد، گفتم برو ⬇️⬇️⬇️ ادامه تو کامنت اول⬇️⬇️⬇️ #زیرپوست_شهر
07 شهریور 1400 04:29:21
29 بازدید
کلینیک بانوان
و حالا نوبت به خانم های میرسه که دوست دارن بچه بعدیشون #دختر بشه! اگه میخواین #دختردار بشین باید: ✅در اوایل سیکلتون و چند روز قبل از #تخمکگذاری نزدیکی داشته باشین، این بخطر اینه که #اسپرم های حاوی ژن دختر قوی تر و ماندگار تر هستند و تا آزاد شدن تخمک اسپرم های پسر از بین میرن و اسپرم های دختر باقی میمانند و شانس رسیدن به #تخمک را دارند ✅شریک جنسی شما قبل از شما به #ارگاسم برسد. ✅#نزدیکی را با عمق کمتری انجام دهید. ✅شریک جنسیتان آلت تناسلیش را با پوسیدن شورت و شلوار تنگ و ضخیم گرم نگه دارد. ✅ایجاد #رابطه #جنسی در عصر. ✅از شیر و دیگر فراورده های لبنی زیاد استاده کنید، غذاهای بی نمک و مقدار محدود گوشت و سیب زمینی بخورید. و از غذاهای نمکی، نوشیدنی های الکلی اسفناج، گوجه فرنگی و قارچ خودداری کنید. 👈لازمه دوباره ذکر کنم هیچ کدوم از این روش ها قطعی نیستن و فقط شانس #دختردار شدن رو افزایش میدن، و برای افزایش بیشتر این شانس میتونید از چند روش به طور هم زمان استفاده کنید. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹 #دختر #دختر_دار_شدن
07 فروردین 1394 17:35:39
2 بازدید
کلینیک بانوان
👶👶👶 ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﻩ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺁﻏﻮﺵ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﮑﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻭﯼ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﭘﻮﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﺍﺻﻞ ﺩﺭﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﻮﻟﺪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺍﺳﺖ. ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺟﻨﯿﻨﯽ ﻭ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺳﺨﺘﯽ ﮐﻪ ﺣﯿﻦ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﺥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻋﺮﺻﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﺩ. ﺩﻗﺎﯾﻖ ﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻭﻝ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﺍﺯ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻭ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺧﺎﺻﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻭﻝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮔﺬﺭﺩ ﺑﺮ ﺑﻘﺎ ﻭ ﺭﺷﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﻭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺛﺮﮔﺬﺍﺭ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﺳﻼﻣﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺗﺤﮑﯿﻢ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﻪ، ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﺗﻤﺎﺱ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﻭ ﺗﻼﻗﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺗﻮﻟﺪ ﻭ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﺮﻣﺎﺩﺭ ﻃﯽ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻭﻝ ﻋﻤﺮ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻮﺛﺮ ﺍﺳﺖ . ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﺭﻭﯼ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺘﯽ ﺗﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﯼ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺩﺍﺭﺩ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻧﺪﺭﺕ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﺪ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﭼﻬﺮﻩ ﻣﺎﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻟﺬﺕ ﻣﯽﺑﺮﺩ . ﺩﻗﺎﯾﻖ ﻭ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺍﻭﻝ ﺗﻮﻟﺪ، ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ. ﭼﺸﻢﻫﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﯽﺑﺪﯾﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﻼﻗﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻭ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﺎ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﻗﻮﯼﺗﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﻫﺮ ﭼﻪ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻭ ﻗﻮﯼﺗﺮ ﺷﮑﻞ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﺍﺯ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺩﻟﭙﺬﯾﺮﺗﺮ ﻭ ﻣﻄﻠﻮﺏﺗﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﺑﻪ ﻋﻼﻭﻩ ﺷﯿﺮﺩﻫﯽ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺗﻮﺍﻡ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺳﻮﺀ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﺎ ﮐﻮﺩﮎ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ. ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻓﻮﻕ ﺭﻭﻧﺪ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﮐﺎﻣﻞ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺗﺴﺮﯾﻊ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻫﺎﯼ ﺑﺎﻟﻘﻮﻩ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺷﮑﻮﻓﺎ ﻣﯽﺳﺎﺯﺩ. ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ ﺷﺪ : ﺗﻤﺎﺱ ﭘﻮﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻭﻝ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ 15 ﺗﺎ 20 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﺴﺰﺍﯾﯽ ﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﻭ ﺗﺪﺍﻭﻡ ﺷﯿﺮﺩﻫﯽ ﺩﺍﺭﺩ، ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺷﺎﻥ ﺷﯿﺮ ﺑﺪﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺷﯿﺮﺧﻮﺍﺭ ﺑﺎ ﺷﯿﺮ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﻭ ﻋﻼﻗﻪﻣﻨﺪ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﭘﻮﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﻭﻝ ﺗﻮﻟﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﮔﺮﻡ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻓﺖ ﺩﻣﺎﯼ ﺑﺪﻥ ﺍﻭ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﻭ ﺗﻨﻔﺲ ﻭ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﺍﻭ ﻣﻨﻈﻢ ﻣﯽﺷﻮﺩ .
28 مرداد 1394 18:55:20
4 بازدید
کلینیک بانوان
⬇️⬇️⬇️ اسلاید ها گویای نکات مهم بودن، دیگه جای توضیح اضافه نمونه! فقط اگر سوالای هست توی کامنت ها بپرسید. جوابگو هستم.😊 خوشحال میشم از تجربیاتتون راجع به این تست برام بگید❤️ #پاپ_اسمیر
24 آذر 1399 10:30:58
33 بازدید
کلینیک بانوان
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️ 🔴🔴🔴 چگونه سریع باردار شویم؟ 🔶 بهترین زمان #مقاربت برای #بارداری 🔸اسپرم به مدت 48 تا 72 ساعت در لوله فالوپ زنده می ماند در حالی که تخمک تنها در حدود 24 ساعت عمر می کند. داشتن رابطه جنسی هر روز و به تعداد زیاد لزوما باعث افزایش شانس حامله شدن نمی شود. همچنین عدم مقاربت در زمان قبل از تخمک گذاری به مدت طولانی نیز باعث تجمع اسپرم مرده در مایع منی می شود. 🔸بهترین راه، داشتن مقاربت منظم هم در زمان تخمک گذاری و هم قبل از آن می باشد. نیازی نیست پس از نزدیکی برای افزایش شانس حاملگی پاهای خود را بالا نگه دارید، کافی است به مدت 10 الی 15 دقیقه پس از مقاربت در رختخواب دراز بکشید و در طول این زمان به حمام نروید. اگر 10 الی 15 دقیقه صبر کنید اسپرم با وارد شدن به دهانه رحم می تواند در جای مناسب قرار گیرد. 🔶افزایش کیفیت اسپرم 🔸اسپرم زمانی می تواند بهترین باروری را داشته باشد که سالم و قوی و فراوان باشد. پوشیدن لباس های تنگ می تواند باعث کاهش تعداد اسپرم ها شود. همچنین بهتر است آقایون از حمام آب گرم اجتناب ورزند. 🔸بیضه ها در دمای 34.5 تا 35.5 درجه سلسیوس بهترین عملکرد را دارند. مصرف برخی مواد مغذی مانند اسید فولیک، روی، ویتامین C و D می تواند به قوی شدن و فراوانی اسپرم ها کمک کند. اسلاید دوم سه تا از پوزیشن های موثر برای اقدام جهت بارداری هستش. این پست رو به پدر مادر های آینده هدیه بدید.❤️ —————————- #pregnancy #midwife #midwifery #بارداری #پدرمادر
12 مهر 1398 16:26:45
8 بازدید
کلینیک بانوان
📢📢📢📢 این پست رو با دقت بخونید✅ 🚫ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﯼ ﻋﻔﻮﻧﺖ: ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺭﻧﮓ ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﯾﺎ ﺑﻮﯼ ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ ﺷﻮﯾﺪ . ﯾﮏ ﺗﺮﺷﺢ ﺳﻔﯿﺪ ﺩﻟﻤﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﭘﻨﯿﺮ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻋﻼﻣﺖ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻗﺎﺭﭼﯽ ﺍﺳﺖ . ﺗﺮﺷﺢ ﺯﺭﺩ، ﺳﺒﺰ ﯾﺎ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﻋﻼﻣﺖ ﻋﻔﻮﻧﺘﺒﺎﮐﺘﺮﯾﺎﯾﯽ ﻣﻬﺒﻞ ﺍﺳﺖ . ﺍﯾﻦ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﺑﺎ ﺑﻮﯼ ﻏﯿﺮ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﻣﺎﻫﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺧﺎﺭﺵ ﻣﻌﻤﻮﻻً ﺑﺎ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻗﺎﺭﺟﯽ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮ ﭼﻪ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻋﻔﻮﻧﺘﻬﺎ ﯾﺎ ﺗﺤﺮﯾﮑﺎﺕ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎﺷﺪ . ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺩﻗﯿﻖ ﻋﻠﺖ ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ، ﺷﺎﻣﻞ ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺧﯿﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﺘﯽ ﺑﯿﻮﺗﯿﮏ، ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﯾﺎ ﻣﺘﺄﻫﻞ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ ( ﺁﯾﺎ ﺷﺮﯾﮏ ﺟﻨﺴﯽ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﯾﺎ ﺧﯿﺮ ) ،ﺭﻭﺵ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ، ﻋﻼﺋﻢ ﯾﺎﺋﺴﮕﯽ، ﻋﻼﺋﻢ ﺩﯾﺎﺑﺖ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﺍﺧﯿﺮﺍً ﺩﺭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﯾﺎ ﺷﯿﻮﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﺪ . ﻣﺎﻣﺎ ﯾﺎ ﭘﺰﺷﮏ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺍﺳﭙﮑﻮﻟﻮﻡ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻟﮕﻨﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺗﺎ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﺩﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ ﺭﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﮐﻨﺪ . ﮔﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻟﮕﻨﯽ، ﯾﮏ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﺩﺭ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺑﺎ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ ﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﻣﯿﮑﺮﻭﺳﮑﻮﭖ، ﺩﺭﻣﺎﻧﮕﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻣﺨﻤﺮﯼ، ﺍﻟﺘﻬﺎﺏ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎﯾﯽ ﻣﻬﺒﻞ ﯾﺎ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﺗﺮﯾﮑﻮﻣﻮﻧﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﺪ . ﺗﺮﺷﺤﺎﺕ ﻣﻬﺒﻠﯽ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻗﺎﺭﭼﯽ ﯾﺎﺑﺎﮐﺘﺮﯾﻬﺎ ﺑﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺗﺎ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ . ﺍﮔﺮ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺍﻟﺘﻬﺎﺑﯽ ﻟﮕﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﻭﺍﮊﻥ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﯾﺎﺑﺪ، ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺗﺮﯼ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ . این پست ادامه دارد😉 🌹 شاد و سلامت باشید 🌹
21 بهمن 1393 09:12:23
1 بازدید
نعیمه انصاری
0
0
💉💉💉 📃واقعیت بسیار جالب در مورد درد قاعدگی! توی این پست میخوام این نوید رو به کسانی که قاعدگی دردناکی دارند بدم که شما بابت این نعمت خدا خوشحال باشید و هر بار از این درد گله مند نشید چون تحقیقات نشون داده که هرچه درد قاعدگی بیشتر باشه احتمال آزاد شدن تخمک توی همون سیکل بسیار بالا میره و در نتیجه کسانی که قاعدگی دردناکی دارند اصطلاحا فرتایل تر یا بارورتر هستند، برای اثباتش هم تئوری های مختلفی وجود داره که از حوصله این بحث خارجه. به شخصه تجربه پایش این دسته از افراد و باروریشون رو داشتم. 🚫نکته مهمی که وجود داره اینه که این درد نباید به صورت پاتولوژیک زیاد باشه و غیر طبیعی باشه، اصولا دردایی غیر طبیعی هستن و نیاز به درمان دارن که از ابتدا وجود نداشتن و مثلا خانم توی سن بیست و پنج سالگی تازه مبتلا شده و یا دردایی که هر سیکل بدتر میشن و سیر صعودی دارن. ✅پس دردای خودتون رو بشناسید. 👈خوندن این پست رو به دوستاتون هم پیشنهاد بدید👌 🌹شاد و سلامت باشید🌹