کلینیک بانوان
دنبال کننده
27
پست
214
مشاوره بیماری زنان و مامایی 👩🏻⚕️ اینجا همه چیز معتبره 😉👌 نظام پزشکی: ۴۶۳۲۰-م
پست های مشابه
کلینیک بانوان
ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺟﻨﺴﯽ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﻫﯿﭻ ﺁﺳﯿﺒﯽ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ. ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺭﺣﻢ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻭ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﺭﻭﺍﻗﻊ ﺟﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﮐﯿﺴﻪ ﺣﺎﻣﻠﮕﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﺎﺻﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺎﻣﻼ ﺍﺯ ﺟﻨﯿﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺟﻨﯿﻦ ﻣﺎﯾﻊ ﺁﻣﻨﯿﻮﺗﯿﮏ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻧﻘﺶ ﺿﺮﺑﻪ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﺪ ﺿﺮﺑﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ، ﺑﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﺁﺳﯿﺒﯽ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ . ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭ ﺩﯾﻮﺍﺭﻩ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﺭﺣﻢ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﺤﯿﻂ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻫﯿﭻ ﺁﺳﯿﺒﯽ ﺑﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺎﻧﺪ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﻄﺮﺍﺕ ﺧﺎﺹ، ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﭘﺰﺷﮏ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺩﺭ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﯾﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺳﻘﻂ ﻣﮑﺮﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﯾﺎ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﺳﻮﻡ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺩﭼﺎﺭ ﺟﻔﺖ ﺳﺮﺭﺍﻫﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺟﻔﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ، ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﻧﺎﺭﺳﺎﯾﯽ ﺩﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ ﻭ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﺳﺮﻭﯾﮑﺲ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻌﺮﺽ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺯﻭﺩﺭﺱ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻣﺜﻞ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﺍﻧﻘﺒﺎﺿﺎﺕ ﺭﺣﻤﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﯾﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺯﻭﺩﺭﺱ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ، ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺍﺯ ﻭﺍﮊﻥ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﻗﻄﻊ ﺷﻮﺩ. ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩ، ﻣﺴﺎﻟﻪ ﺧﻮﻧﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺩﺭ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﺁﺧﺮ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺑﻪ ﭘﺸﺖ ( ﻃﺎﻗﺒﺎﺯ ) ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ، ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻫﺶ ﺧﻮﻧﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺟﻨﯿﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﺣﯿﻦ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩ. ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺮﺩ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﺒﺨﺎﻝ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺯﯾﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻨﯿﻦ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺍﺳﺖ. ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ، ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﻓﺖ ﺷﺪﯾﺪ ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺟﻨﺴﯽ، ﺑﺎﻓﺖ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺑﺪﻥ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﺜﻞ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﯾﺎﺋﺴﻪ ﺧﺸﮏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺧﻔﯿﻒ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ، ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭ ﮐﻢ ﺧﻮﻧﯽ ﻭ ﮐﻢ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﯿﺮﺩﻫﯽ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ، ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺩﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﺑﺸﺪﺕ ﺍﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﻣﻼﺣﻈﻪ، ﺻﺒﺮ ﻭ ﺗﺤﻤﻞ، ﻭﺿﻊ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻋﺎﺩﯼ ﺑﺮﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﺩﺭ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺗﺎ ﺷﺶ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺳﺰﺍﺭﯾﻦ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻫﻔﺘﻪ ﺗﻘﻠﯿﻞ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺟﻨﺴﯽ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻌﻄﻮﻑ ﺷﻮﺩ.
26 خرداد 1394 09:57:36
2 بازدید
کلینیک بانوان
امروز اولین های کادر درمان واکسن زدن... هنوز کلی سوال تو ذهن ما هست... کلی تردید... کلی ترس... ولی در کنار همه اینها هنوز امید هست... با آرزوی سلامت برای تمام هموطنان عزیزم، خصوصا همکاران فداکارم🙏❤️ نظرتون راجع به واکسن چیه؟ تا چه اندازه تمایل به تزریقش دارید!؟؟ . . . . #واکسن #واکسن_کرونا #واکسن_بخرید #واکسن_کرونا_مطالبه_ملی #واکسن_روسی #واکسن_فایزر
21 بهمن 1399 18:44:59
24 بازدید
کلینیک بانوان
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️ 💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊 این روزا #فارماتون برای چند گروه خیلی باب شده، از جمله ورزشکاران و کسایی که دارن خودشون رو برای آزمون خاصی آماده میکنن مثل #کنکوریا. خب خبر خوب اینه که اگه شما مشکلاتی که تو اسلایدها اومده رو نداشته باشید این #مولتی_ویتامین خیلی بهتون کمک میکنه چون انرژی در دسترس بدنتون رو افزایش میده و عملکرد_مغز در نتیجه یادگیریتون رو بهبود میبخشه، چون داری مقادیر جینسینگ هست که باعث #افزایش_تمرکز و حافظه و #تقویت_میل_جنسی میشه. #خانم_های_باردار و #شیرده، در موارد خاص و با مشورت پزشک استفاده کنن. #دیابتی ها هم اگر بیماری خاص دیگه ای ندارن با خیال راحت استفاده کنن، البته اونا هم قبلش باید با پزشکشون مشورت کنن. ضمنا این دارو ترکیباتی داره که باعث #خوش_خلق_تر شدن هم میشه، پس اگر #سندرم_پیش_از_قاعدگی دارید میتونه بهتون کمک کننده باشه. این دارو خودش به خودی خود باعث #چاقی نمیشه، فقط اشتهای شما رو بالا میبره حالا بعدش تصمیم با شماست که رژیم پر کالری داشته باشید یا کم کالری، مسلما اگر کالری زیادی مصرف میکنید بعد از شروع این دارو احتمالا افزایش وزن خواهید داشت. و در آخر #ترکیبات این دارو شامل: #بیوتین #کلسیم #ویتامین_دی۳ #فولیک_اسید #آهن #لسیتین #منیزیم #منگنز #نیکوتین_آمید #جینسینگ #سلنیوم #ویتامین_آ #ویتامین_بی۱ #ویتامین_ب۱۲ #ویتامین_ب۲ #ویتامین_ب۶ #ویتامین_ث #روی . . . این پست رو به کسایی که فک میکنید به فارماتون نیاز دارن هدیه بدید.🌹
13 بهمن 1398 18:45:16
12 بازدید
کلینیک بانوان
⬅ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﭖ ﺍﺳﻤﯿﺮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﻮﺩ؟ ✅#ﭘﺎﭖ #ﺍﺳﻤﯿﺮ ﺑﺎ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻋﻼﺋﻢ ﺍﻭﻟﯿﻪ #ﺳﺮﻃﺎﻥ #ﺩﻫﺎﻧﻪ.ﺭﺣﻢ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ #ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ. ﺍﮔﺮ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ ﺯﻭﺩ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ، ﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ #ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖﺁﻣﯿﺰ ﺩﺍﺭﺩ . ﺍﯾﻦ #ﺗﺴﺖ ﺳﻠﻮﻝﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺩﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ . ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺳﻠﻮﻝﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﻫﺎﻧﻪ ﺭﺣﻢ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﮐﻨﺪ . ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﭘﺎﭖ ﺍﺳﻤﯿﺮ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺳﻠﻮﻝﻫﺎ ﺍﺳﺖ. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹
19 فروردین 1394 20:09:45
1 بازدید
کلینیک بانوان
❓پرده بکارت دقیقا کجا قرار گرفته است؟ ❗خب پرده بکارت دقیقا روی ورودی واژن و در واقع ابتدای اندام تناسلی قرار گرفته که البته عمق این ورودی در افراد مختلف، متفاوته. در بعضی ها به سادگی قابل رویت هست و تو بعضی ها عمقی و به آسونی معلوم نیست. ❓آیا در هنگام نزدیکی و یا دخول هر چیزی پرده بکارت کاملا از بین میره؟ ❗نه! هنگام دخول پرده بکارت پارگی میده ولی معمولا از یکی دو جا، و زائده های اون باقی میمونه. ❓آیا ممکنه پرده بکارت هرگز پاره نشه؟ ❗بله! پرده های بکارت ارتجاعی که هم میتونن به شکل حلقوی باشن هم هلالی و یا حتی تیغه ای. اینا با دخول کش میان و بعد از دخول دوباره به حالت قبل برمیگردن. پس لزوما خونریزی و پارگی نداریم تا اینکه طی زایمان طبیعی معمولا آسیب میبینن. ❓آیا تنها سالم بودن یا پارگی پرده بکارت تایید کننده نزدیکی است؟ ❗نه. حتی در نمونه های حلقوی ارتجاعی هم که پرده کاملا سالم به نظر میرسه پزشکی قانونی با توجه به چین های واژن میتونه نزدیکی رو تشخیص بده. ❓آیا همه نزدیکی های اول با خونریزی و درد شدید همراه است؟ ❗نه دوستان، راجع به خونریزی که توضیح داده شد.البته میزان خونریزی بستگی به ضخامت پرده، اندازه سوراخ و نژاد هم داره. راجع به درد هم نکته ای که وجود داره اینه که اگه بدن شما به اندازه ای تحریک شده باشه که خود شما تمایل به دخول داشته باشین همین تو کاهش درد خیلی موثره، همینطور آرامشی که دارین و اینکه اصلا راجع به برداشته شدن پرده فکر نکنید. این موضوع کاملا جنبه روحی داره و واقعا واسه عزیزایی که نگرانن پیشنهاد میکنم شوهرتون توسط یه پزشک یا ماما مشاوره بشن تا نقش خودشون رو به درستی بدونن. چون ایفای درست نقش اونا کمک بسیار بسیار زیادی میکنه. اینا سوالات رایج راجع به پرده بکارت بون. بازم اگه سوالی داشتید من در خدمتتون هستم. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹
02 اسفند 1393 21:25:46
0 بازدید
کلینیک بانوان
#سندرم#تخمدان#پلیکیستیک#pco#کیست ⬅⬅⬅ادامه پست قبل، ✅ درمان و دارو ها: ✅ﯾﮏ ﺭﻭﺵ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺼﺮﻑ ﭘﺮﻭﮊﺳﺘﺮﻭﻥ ﺑﺮﺍﯼ ۱۰ ﺗﺎ۱۴ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﺩﻭﺭﻩﻫﺎﯼ ﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﻧﻘﺶ ﺣﻔﺎﻇﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺁﻧﺪﻭﻣﺘﺮ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻟﯽ ﺳﻄﺢ ﺁﻧﺪﺭﻭﮊﻥ ﺭﺍ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻧﻤﯽﺑﺨﺸﺪ. ﻋﺎﺭﺿﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎﯼ ﻫﻮﺭﻣﻮﻧﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﭼﺎﻗﯽ ﻭ ﯾﺎ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﺁﻧﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﯿﺮ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﭼﺎﺭ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ✅با ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺍﺻﻠﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺑﻪ ﺍﻧﺴﻮﻟﯿﻦ ﺍﺳﺖ، ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ ﺍﺯ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﻣﺘﻔﻮﺭﻣﯿﻦ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﺍﺻﻠﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﻧﻤﺎﯾﻨﺪ . ﻣﺘﻔﻮﺭﻣﯿﻦ ﯾﮏ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺒﺘﻼﯾﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﯾﺎﺑﺖ ﻧﻮﻉ ۲ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺳﺒﺐ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺳﻠﻮﻝﻫﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻧﺴﻮﻟﯿﻦ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭ ﺗﺨﻤﮏ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺭﺍ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻣﯽﺑﺨﺸﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺳﺒﺐ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﭼﺮﺧﻪﻫﺎﯼ ﻣﻨﻈﻢ ﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺶ ﺩﯾﺎﺑﺘﯽ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﻣﺼﺮﻑ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺩﯾﺎﺑﺖ ﻧﻮﻉ ۲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺗﺤﺖ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﮊﯾﻤﯽ ﻭ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ.. ﺟﺎﻟﺐ ﺍﺳﺖ ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎﯼ ﻫﻮﺭﻣﻮﻧﯽ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻋﻼﻣﺘﯽ ﻧﻤﯽﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ⬅⬅⬅ ادامه بحث درمان رو تو پست بعد دنبال کنید. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹
24 بهمن 1393 11:47:13
0 بازدید
نعیمه انصاری
0
0
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️ سیکل تخمگذاری یا قاعدگی یا تخمدان و رحم رو اگر یک دوره ۲۸ روزه در نظر بگیریم، احتمال حاملگی تو شرایط نرمال برای یک خانم با قاعدگی منظم به این صورت هستش. که البته من از احتمال صحبت میکنم و این قضیه صد در صد نیست! اگر روش پیشگیری از بارداری شما همون روش نامعتبر طبیعی هست این تصویر میتونه کمک کننده باشه، توصیه میکنم حتما توی روزهای که احتمال بارداری بالا مشخص شده حتما از کاندوم استفاده کنید. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹 . . . . . . #تخمک_گذاری #قاعدگی #پریودی #سیکل_قاعدگی #سیکل_پریود #تخمدان #رحم #پیشگیری_از_بارداری #جلوگیری_از_بارداری #کاندوم #نزدیکی_جنسی #روش_طبیعی