کلینیک بانوان
دنبال کننده
27
پست
214
مشاوره بیماری زنان و مامایی 👩🏻⚕️ اینجا همه چیز معتبره 😉👌 نظام پزشکی: ۴۶۳۲۰-م
پست های مشابه
کلینیک بانوان
بنظر شما این قضیه مسأله ای هست که راجع بهش با والدین صحبت بشه؟! اگر بله، چرا؟! اگر نه، چرا؟! . . ✅ راستی حتما نظرتون رو راجع به این جور مصاحبه ها بهم بگید🙏🌹❤️ . . . . #باکرگی #بکارت #رابطه_جنسی #اولین_رابطه_جنسی #مشاوره #مشاوره_آنلاین #مشکلات_جنسی
23 اسفند 1399 06:02:53
49 بازدید
کلینیک بانوان
همونطور که میدونید همیشه اظهار نظرهای مختلفی راجع به قرص های جلوگیری از بارداری وجود داشته که باعث میشه تصمیم گیری برای انتخاب این روش سخت بشه. تو این پست فقط از مزایا صحبت میکنیم ومعایب باشه برا بعد... قبل از شروع لازمه بگم بیشتر منظور این پست قرص های ترکیبی هستن مثل ال دی، یاز، یاسمین، روکین و سایر مارک های قرص های ترکیبی. توی پست اصلی ترین و اثبات شده ترین مزایا رو خدمتتون توضیح دادم، که البته مزایای دیگه هم وجود داره که در دست تحقیق و بررسی هستن، مثل: . محافظت در برابر عفونت های لگنی . کاهش شیوع آکنه . کاهش هیرسوتیسم . کاهش خطر ایجاد میوم . افزایش میل جنسی، البته در بعضی موارد . افزایش طراوت و صفات زنانه . برگشت نسبتا سریع قدرت باروری بعضی از روش ها مثل آمپول سه ماهه یا بستن لوله ها ممکنه برای برگشت سریع باروری مشکل ایجاد کنه، ولی معمولا تخمک گذاری دریک علی دو دوره ی بعد از قطع قرص ها مجددا شروع میشه و فرد میتونه اقدام به بارداری کنه. داروهایی که روی متابولیسم قرص های ضد بارداری تاثیر داره: . ریفامپین . فنی توئین . کتوکونازول . فنوباربیتال . کاربامازپین . آمپی سیلین . تتراسایکلین . بعضی از آنتی بیوتیک ها بهتره بیمارن صرعی که از این داروها استفاده میکنن یا داروهای رعشون رو با مشورت پزشک تغییر بدن یا از روشدیگه ای برای جلوگیری از بارداری استفاده کنن. اگر همراه با قرص های جلوگیری مجبورید آنتی بیوتیک هم استفاده کنید، بهتره از یه روش دیگه مثل کاندوم در کنارش استفاده کنید. . . . منبع این پست کتاب های CMMD زنان و نواک بودن که از رفرنس های معتبر بیماری های زنان دنیا محسوب میشن پس میتونید با خیال راحت به این پست استناد کنید. مثل همیشه درصورتی که این پست براتون مفید واقع شده اون رو لایک کنید و اون رو به خانم هایی که دغدغه جلوگیری از بارداری دارن هدیه بدید. ممنون از توجهتون . . . #جلوگیری_از_بارداری #پیشگیری_از_بارداری #عوارض #ال_دی #روکین #یاز #یاسمین #زنان #مامایی #متخصص_زنان #استروژن #پروژسترون #سرطان_رحم #سرطان_سینه #قاعدگی #پریودی #خونریزی #سندروم_پیش_از_قاعدگی #کم_خونی #درد_قاعدگی #درد_پریودی #نواک
06 مهر 1399 19:55:38
17 بازدید
کلینیک بانوان
این پست و چنتا پست رو اختصاص میدم به مساله خیلی مهم و مشکل خیلی از خانم ها که باهام درمیون گذاشتن، این پست ها رو با دقت دنبال کنید تا ان شاالله در این باره مشکل نداشته باشید. ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺎﻥ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ، ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ، ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺑﯿﻦ ﻓﺮﺩﯼ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺮ، ﯾﺎﺋﺴﮕﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﺎﯾﻊ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺁﻣﯿﺰﺷﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺯﻧﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻨﯿﻦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺑﺮﺧﻼﻑ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﮐﻪ ﻋﺪﻡ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻧﻌﻮﻅ ﺷﺎﯾﻊ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺯﻧﺎﻥ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺩﺭ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﯾﮏ ﺩﺍﺭﻭ، ﺩﺭﻣﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺍﯾﻦ ﻏﺮﯾﺰﻩ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩﯼ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ⬅ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺗﺼﻮﺭ ﻋﺎﻣﻪ، ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺁﻣﯿﺰﺵ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺘﻮﺍﻟﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﻭ ﯾﺎ ﺧﺸﻨﻮﺩﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ . ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻞ ﺍﺳﺖ. ﺍﻧﮕﯿﺰﺵ ﺟﻨﺴﯽ ﯾﮏ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﻔﮑﺮ ﺟﻨﺴﯽ، ﺗﺨﯿﻞ ﺷﻬﻮﺕﺯﺍ ﻭ ﺭﻭﯾﺎ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﯽﮐﻨﺪ . ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺳﯿﮕﻨﺎﻝ ﺑﺪﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺟﻨﺴﯽ ﺍﺳﺖ. ﻣﯿﻞ ﻭ ﺍﻧﮕﯿﺰﺵ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺳﻦ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ. ﺍﻣﺎ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﮐﺘﻮﺭﻫﺎﯼ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﻭ ﺑﯿﻦ ﻓﺮﺩﯼ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﺑﺮ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺑﺎﻋﺚ ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﻣﯿﺰﺵ ﺍﺳﺖ. ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻭ ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﺷﻬﻮﺕ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﯿﺰﺵ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﺮﻫﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺩﭼﺎﺭ ﺷﻬﻮﺕ ﺷﻮﯾﺪ ﻭﻟﯽ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﺩ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﻮﯾﺪ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺛﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ ﺗﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺻﻠﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﻮﺩ. ﺷﺎﯾﻊ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﺩﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﻋﺒﺎﺭﺗﻨﺪ ﺍﺯ: (این پست ادامه دارد..) 🌹شاد و سلامت باشید 🌹
07 اسفند 1393 18:58:51
1 بازدید
کلینیک بانوان
ﺩﻧﯿــﺎ ﻫــﻢ ﮐــــﻪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺗـــــﻮ ﺑﺎﺷـــــــــــﺪ ؛ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﻗﻠــــــﺐ ﯾـــــﮏ ﺯﻥ ﺟﺎﯾـــــﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ؛ ﺗﺎ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﻭﺍﺯﻫـــــﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧــــــﻪ ﺯﻧــــــﯽﺯﻧﺪﮔــــــﯽ ﻧﮑﻨـــــي ؛ ﻭ ﺳﻬﻤﯽ ﺍﺯ ﺩﻟﺸﻮﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ...... ﻓﻘﯿﺮﺗﺮین مردی..(شكسپير)..... (٨مارس،روز جهاني زن بر تمام مهر بانو هاي سرزمينم مبارك باد)
17 اسفند 1393 16:13:58
1 بازدید
کلینیک بانوان
🥳🥳🥳 🎉🎉🎉 🎁 اول از شرایط مسابقه و جایزه بگم براتون👇👇👇 1. باید پیج رو فالو داشته باشید. 2. این پست رو لایک و سیو کنید. 3. دوستاتون رو زیر این پست تگ کنید و دقت کنید که هرچقدر بیشتر تگ کنید شانس برنده شدنتون بیشتره 😊 ☑️ قرعه کشی هم فردا یعنی ۱۴ آذر انجام میشه، یعنی تا اون موقع فرصت دارید. 🎁 از این به بعد هم هر هفته توی پست یا استوری ها جایزه داریم پس به هیچ وجه پست و استوری هارو از دست ندین 👌👌👌 @clinic.banovan.ir خب بریم سراغ کپشن این پست... همون طور که قبلا بارها راجع به تخمدان پلی کیستیک صحبت کرده بودم، این وضعیت یک سندرم محسوب میشه، یعنی مجموعه ای از نشانگان! که البته یک نفر ممکنه تمام اون نشانگان رو داشته باشه، یه نفر دیگه هم فقط چندتاش! ☑️ پس اصلا نگران نباشید و با خودتون فکر نکنید که اگر تخمدان پلی کیستیک دارید، قراره تمام این اتفاقات براتون بیافته! ☑️ خوبی این بیماری اینه که به درمان جواب میده و راحت میشه کنترلش کرد، اگر بیمار همکاری کنه! ☑️ راه های کنترلش رو هم تو یه پست جداگانه براتون حتما میگم، البته اگر تمایل دارید و حتما تو کامنت ها به من بگید. ☑️ بنظرتون کدوم مشکلش بیشتر رو مخه؟! 📚 راستی منبع این پست هم #آپ_تو_دیت هست و با خیال راحت استناد کنید.👌 @clinic.banovan.ir . . . #تخمدان_پلی_کیستیک #سندرم_تخمدان_پلی_کیستیک #تخمک_گذاری #تخمدان #تخمک #فولیکول #دیابت #هیرسوتیسم #موهای_زائد #هورمون_مردانه #رحم #قاعدگی #پریودی #لکه_بینی #لکه_بینی_بین_قاعدگی #نازایی #باروری #قرعه_کشی #مسابقه #جایزه
13 آذر 1400 05:34:23
49 بازدید
کلینیک بانوان
خب بلاخره هر گل یه خاری هم داره. توی پست قبل راجع به مزایا گفتم و امروز نوبت به معایب و عوارض این روش جلوگیری از بارداری رسیده... اینکه همیشه توصیه میشه هر دارویی رو با مشورت درمانگرتون مصرف کنید بخاطر احتمال بروز عوارض ناخواسته داروهاست، قرص های ترکیبی ضدبارداری هم از این قاعده مستثنی نیستن. پس اگر قصد شروع دارید بهتره قبلش یه سری به مطب ماما یا پزشک زنانتون بزنید. سایر عوارض احتمالی: . تهوع و استفراغ . بزرگی و سنگین شدن و حساسیت سینه ها . سرگیجه و سنکوپ . افزایش اشتها و افزایش وزن دائمی . ضعف و خستگی . کاهش میل جنسی . بثورات جلدی . افسردگی معمولا بعد از سه دوره مصرف مداوم این عوارض از بین میرن و با خیالت راحت میتونید ادامه بدید، ولی اگر همچنان ماندگار بودن و یا بدتر هم شدن بهتره ادامه ندید. تو پست های بعدی توضیح میدم که با هرکدوم از این عوارض چجوری برخورد کنید. . . . منبع این پست کتاب CMMD زنان و دستورالعمل کشوری وزارت بهداشت بودن و به راحتی میتونید به اطلاعاتی که بهتون دادم استناد کنید. سوالاتتون رو زیر همین پست بپرسید. این پست رو به کسایی که دارن از این روش استفاده میکنن یا قصد شروع این روش رو دارن هدیه بدید. ممنون از لایک ها و همراهیتون. . . . #جلوگیری_از_بارداری #پیشگیری_از_بارداری #عوارض #ال_دی #روکین #یاز #یاسمین #زنان #مامایی #متخصص_زنان #افزایش_وزن #تهوع #استفراغ #سردرد #بارداری_ناخواسته #لکه_بینی
11 مهر 1399 09:22:37
15 بازدید
نعیمه انصاری
0
0
👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️👩🏻⚕️ 💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊 این روزا #فارماتون برای چند گروه خیلی باب شده، از جمله ورزشکاران و کسایی که دارن خودشون رو برای آزمون خاصی آماده میکنن مثل #کنکوریا. خب خبر خوب اینه که اگه شما مشکلاتی که تو اسلایدها اومده رو نداشته باشید این #مولتی_ویتامین خیلی بهتون کمک میکنه چون انرژی در دسترس بدنتون رو افزایش میده و عملکرد_مغز در نتیجه یادگیریتون رو بهبود میبخشه، چون داری مقادیر جینسینگ هست که باعث #افزایش_تمرکز و حافظه و #تقویت_میل_جنسی میشه. #خانم_های_باردار و #شیرده، در موارد خاص و با مشورت پزشک استفاده کنن. #دیابتی ها هم اگر بیماری خاص دیگه ای ندارن با خیال راحت استفاده کنن، البته اونا هم قبلش باید با پزشکشون مشورت کنن. ضمنا این دارو ترکیباتی داره که باعث #خوش_خلق_تر شدن هم میشه، پس اگر #سندرم_پیش_از_قاعدگی دارید میتونه بهتون کمک کننده باشه. این دارو خودش به خودی خود باعث #چاقی نمیشه، فقط اشتهای شما رو بالا میبره حالا بعدش تصمیم با شماست که رژیم پر کالری داشته باشید یا کم کالری، مسلما اگر کالری زیادی مصرف میکنید بعد از شروع این دارو احتمالا افزایش وزن خواهید داشت. و در آخر #ترکیبات این دارو شامل: #بیوتین #کلسیم #ویتامین_دی۳ #فولیک_اسید #آهن #لسیتین #منیزیم #منگنز #نیکوتین_آمید #جینسینگ #سلنیوم #ویتامین_آ #ویتامین_بی۱ #ویتامین_ب۱۲ #ویتامین_ب۲ #ویتامین_ب۶ #ویتامین_ث #روی . . . این پست رو به کسایی که فک میکنید به فارماتون نیاز دارن هدیه بدید.🌹