n.kalkatehchi
دنبال کننده
154
پست
126
ندا کلکته چی/مشاور تغذیه کودک تخصصم بدغذایی و تغذیه کودکه شماره نظام: ت-2985 آدرس مطب: تهران، بلوار کشاورز، کوچه رویان، پلاک 1 ۰۹۹۰۹۲۳۹۷۵۸ ۸۶۰۵۲۴۵۱
پست های مشابه
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: همه اعضای خانواده پست قبلی در مورد راههای افزایش دهنده ایمنی بود. اگر ندیدی برو ببینش و بیا. یکی از راههای افزایش ایمنی استفاده از کِفیر هست. توی این پست توضیح دادیم که کفیر اصلا چی هست؟ اگر تا حالا این نوشیدنی بی نظیر رو نخوردین با مقدار کم شروع کنید. ⭕️ خوردن این دوغ بالای یک سال مجازه. 🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛 شما تجربه استفاده از این دوغ رو دارید؟ #دوغ #دوغ_محلی #دوغ_آبعلی #دوغ_آبعلی #کفیر #پروبیوتیک #پروبیوتیکها #سیستم_ایمنی #تغذیه_سالم #تغذیه_کودک #غذای_سالم. #غذای_ایرانی #غذای_خانگی
07 شهریور 1400 17:24:50
919 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: همکاران تغذیه و رژیم درمان 🍏🍎🍐🍊🍋🍏🍎🍐🍊🍋🍏🍎🍐🍊🍋 به مناسبت روژ رژیم درمانگر تصمیم گرفتم یه فیلم درست کنم از زندگی یک کارشناس تغذیه تک تک داستان های این فیلم واقعی است و برای من اتفاق افتاده 😂😆 . .باور کنید سوالایی که توی یک جمله از ما جوابش رو میخوان حاصل حداقل یک جلسه مشاوره و چند سال درس خوندنه😂. این پست رو برای همه همکاران بفرست و اونا رو تو کامنت ها منشن کن به مناسبت روزمون میخوام به یکیشون یادگاری بدم 😁 تجربه های عجیب غریبتون رو رشته بنویسید😆 @arezoo_mosayebzade @dr.lily_pharma @ahmadian_dietitian @farnazdiet1 @rana.abedi.diet @green_diet_therapy_ @setare_ghorbaninejad_diet @lemopinia #تغذیه_کودک #بدغذایی_کودک #رژیم_لاغری #رژیم_کاهش_پوزن #رژیم_غذایی #لاغری_شکم #لاغری #لاغری_سریع #چاقی_صورت #چاقی_شکم #چاقی #مشاور_تغذیه #مشاوره_رایگان #مشاوره_تغذیه_آنلاین#رژیم_کتوژنیک #کارشناس_تغذیه
19 اسفند 1399 20:17:01
15 بازدید
n.kalkatehchi
. . چند نمونه از تزئینات ساده غذا برای جذاب کردن غذای کودک. #آموزش_تغذیه_به_کودکان #تغذیه_سالم #تغذیه_کودک #ندا_کلکته_چی
07 دی 1398 17:04:17
125 بازدید
n.kalkatehchi
چقدر اين خوشمزه نارنجي رو ميشناسيد؟ 🧡 ابتدا توضيح بدیم كه فرق كدو تنبل و كدو حلوايي چيه؟ كدو تنبل به كدوهاي گرد و قلمبهاي گفته ميشه كه توي جشن هالووين استفاده ميكنند. اما كدو حلوايي كدوهاي بيضي و گردن بلندي هست كه ما ايرانيها ازش استفاده مي كنيم. معمولا كدو تنبل رو به خاطر گوشتش و كدو حلوايي رو به خاطر دانههاش استفاده ميكنند. اما در ايران ما هر دو گونه رو براي مصرف گوشت و دانه استفاده ميكنيم. معمولا كدو تنبل شيرينتر و خوش خوراكتره. اما هر دو به يك اندازه خواص مغذي دارند 😋👌🏻. هر جا صحبت از ميوهها و سبزيهاي نارنجي رنگ باشه اسم بتاكاروتن به ميون مياد. بتاكاروتن، هم ماده اوليه ساخت ويتامين آ و هم نوعي آنتي اكسيدان قوي به شمار ميره. دانههاي اون هم منبع بسيار عالي فيبر و چربيهاي مفيد براي قلبه. ❣️ هر واحد كدو حلوايي معادل 100 گرم يا يك برش متوسطه ✊🏻. چه كنيم تا بچهها كدو حلوايي خور بشن؟ 👩🏻👦🏻🤗 راههاي بسيار سادهاي وجود داره كه ميتونين از اون براي كدو حلوايي خور شدن بچهها استفاده كنيد😎. 1. كدو رو به تكههاي كوچك تقسيم كنيد و روي اون شكر بپاشيد. اجازه بديد يكي دو ساعت بمونه و عصاره خودش رو پس بده. بدون اينكه بهش آب اضافه كنيد روي حرارت بگذاريد کمی کره بهش اضافه کنید وبذارید تا آبش رو بكشه. وقتی به روغن افتاد روش گردو و دارچین بپاشید و نوش جان کنید😋 2. شاید بچه ها خیلی از کدوحلوایی تکه شده استقبال نکنن. برای مخفی کردن کدو میتونیم از شیک کدو حلوایی استفاده کنیم. 🍹. برای این کار از بستنی. دارچین. گردو و کدو استفاده میکنیم. بچه ها قطعا از رنگ نارنجی شیک استقبال خواهند کرد. 😋 (نکته: من خیلی موافق روشهای مخفیانه برای دادن مواد غذایی که نمیخورن نیستم) 3. راه حل دیگه پخت کیک کدو حلواییه. بچه ها عاشق کیکن و معمولا به هیچ کیکی نه نمیگن. به خصوص اگر کیک نارنجی رنگ باشه که سرشار از خواص مفیده. 🍰 4. بینهایت ایده برای سرو کدو وجود داره. فقط یه کم سلیقه و حوصله میخواد و اندکی صبر تا ببینید کدوم روش برای کودک شما جواب میده. 😊🙆🏻♀️پیشنهاد میکنم پیج استاد شف طیبه عزیز رو ببینین. پر از ایده های خوشمزه برای این کار هستن . 😉 @cheftayebeh
25 دی 1398 05:50:37
37 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: مامانا و باباهای بچههای بدغذا که میخوان هوشمندانه رفتار کنن 😎 ———/////———/////———/////——— دهمین قسمت از ۱۵ قدم مقابله با بدغذایی بچهها 🙆🏻♀️ ⭕️ داشتن تعادل توی هر چیزی بهترین کاره. حتا تو برنامه ریزی غذایی. حتا تو رعایت اصول تغذیه برای خودمون و عزیزانمون. غذا مورد علاقه بچه شما چیه؟ همتون نیاید بگید ماکارونی ها 😂😅 ➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕ قسمت بعد: کودکت رو مشارکت بده من ندا کلکته چی هستم. مشاور تغذیه کودک و در زمینه تغذیه بچهها میتونم به شما کمک کنم. @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi برای دریافت مشاوره تغذیه کودک میتونید به واتس اپ پیام بدید: 09107894845 #تغذیه_کودک #غذای_کودک #رشد_کودک #کودک سالم #تغذیه_کمکی #کودک_سالم #غذای_کمکی #بدغذایی_کودک #غذای_کودک #غذای_راحت #بدغذایی #بدغذایی_کودکان #ندا_کلکتهچی
26 خرداد 1399 14:31:49
28 بازدید
n.kalkatehchi
❇️ مخاطب این پست: مامان و بابای بچههایی که تو صندلی غذا بند نمیشن 😭 👼🏻 اگر موقع غذا دادن روش درست رو ندونیم، فرقی نداره تو صندلی غذا باشه یا سر سفره، بچهها مقاومت میکنن و یک لحظه بند نمیشن. ✅ ورق بزنید و چند تا از دلایل این قضیه رو با راه حلش ببینید. اگر شما هم تجربه موفقی داشتید تو این زمینه برام بنویسید. ______________________________ . من ندذ کلکته چی مشاور تغذیه کودک هستم و سعی میکنم برای هر مشکل به شما یه راهکار بدم 😎 @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi . #تغذیه_کودک #کودک #غذای_کمکی #تغذیه_تکمیلی #صندلی_غذا #صندلی_کودک #کریر_نوزاد #صندلی_نوزاد #صندلی_غذای_کودک
28 بهمن 1399 11:56:26
62 بازدید
ندا کلکته چی
0
2
❇️ مخاطب این پست: کسانی که در مورد دوز قطره آهن سوال داشتند. ❌ هشدار. این پست برای تشخیص و درمان نیست و صرفا اعداد مورد نیاز برای کودکی که کم خونی نداره مطرح شده. بچه هایی که کم خونن، نیاز به درمان دارن مقدارها کاملا فرق داره و پزشک تعیین میکنه. توی این پست جمع وجور و کامل توضیح دادم که تا هجده سالگی بچه ها چقدر آهن لازم دارن. فقط کافیه به مقدار روی هر قطره دقت کنید. ❌ بالای دوسال واقعا دیگه نیازی به قطره آهن نیست. مگه اینکه کمخونی وجود داشته باشه. تو پست های بعدی در مورد مقدار ویتامین دی و آ و هم میگم اگر در مورد مقدار آهن هنوز ابهام دارید بپرسید. من ندا کلکته چی مشاور تغذیه کودک هستم و شما در خصوص نیازهای کودک راهنمایی میکنم @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi @n.kalkatehchi #ویتامین #مولتی_ویتامین #آهن #ویتامین_دی #ویتامین_آ #قطره_آهن #شربت_آهن #مکمل_آهن #آهن_لیپوزوفر #آهن_لیپوزومال #رشدمو #رشد_کودک #رشد_قد