کلینیک بانوان
دنبال کننده
27
پست
214
مشاوره بیماری زنان و مامایی 👩🏻⚕️ اینجا همه چیز معتبره 😉👌 نظام پزشکی: ۴۶۳۲۰-م
پست های مشابه
کلینیک بانوان
ﺗﻮﺑﮑﺘﻮﻣﯽ ﺗﻮﺑﮑﺘﻮﻣﯽ ﯾﺎ ﻋﻘﯿﻢﺳﺎﺯﯼ ﻟﻮﻟﻪﺍﯼ، ﺑﺴﺘﻦ ﯾﺎ ﻗﻄﻊ ﻣﺠﺎﺭﯼ ﻓﺎﻟﻮﭖ ﺩﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻮﺑﮑﺘﻮﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ. ﺗﻮﺑﮑﺘﻮﻣﯽ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺑﺮﺵ، ﺧﺸﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﺎ ﮐﻮﺗﺮ ﮐﺮﺩﻥ، ﺑﮑﺎﺭ ﺑﺮﺩﻥ ﮔﯿﺮﻩ، ﺑﺎﻧﺪ ﺳﯿﻠﯿﮑﻮﻧﯽ ﯾﺎ ﺑﺴﺘﻦ ﻟﻮﻟﻪﻫﺎﯼ ﻓﺎﻟﻮﭖ، ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮔﯿﺮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﻫﯿﭻ ﺗﺎﺛﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﻭ ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﻭ ﯾﺎﺋﺴﮕﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺯﯾﺮﺍ ﺗﺨﻤﺪﺍﻧﻬﺎ ﻓﻌﺎﻝ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ⬅ﻋﻮﺍﺭﺽ: ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺍﺯﻣﺤﻞ ﺑﺨﯿﻪﻫﺎ ، ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻣﺤﻞ ﻋﻤﻞ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﻪ ﻧﺪﺭﺕ ( ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻏﻠﻂ ﺟﺮﺍﺣﯽ ) ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﻣﺠﺪﺩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺭﺣﻢ ﺑﺎ ﺗﺨﻤﺪﺍﻥ ﻭﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ، خصوصا از نوع بارداری نا بجا. مبحث پیشگیری رو به همین جا ختم میکنیم، البته روش های دیگه هم هستن مثه روش عقب کشیدن یا همون طبیعی، استفاده از دیافراگم یا کلاهک دهانه رحم که البته توی ایران نیست، استفاده از آمپول یا چسب های هرمونی و همینطور روش های اورژانسی جلوگیری از بارداری، استفاده از اسپرم کش ها و یا دوش های واژینال و عقیم سازی مردان. راجع به هر کدوم از این روش ها سوال داشتید من در خدمتتون هستم. 🌹 شاد و سلامت باشید 🌹
27 بهمن 1393 19:53:11
2 بازدید
کلینیک بانوان
✅ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺘﺎﺑﻮﻟﯿﮏ ﻭ ﻏﺪﺩ ﺩﺭﻭﻥ ﺭﯾﺰ: ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﺭﻭﯼ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺻﻬﺎ ﺍﺛﺮ ﻣﻨﻔﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺗﺤﻤﻞ ﮔﻠﻮﮐﺰ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻗﻨﺪ ﺧﻮﻥ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﺑﺎ ﻗﺮﺻﻬﺎﯼ ﻓﻌﻠﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ .ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎﺕ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺭﻭﯼ ﭼﺮﺑﯿﻬﺎﯼ ﺧﻮﻥ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ . ✅ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻭ ﻋﻮﺍﺭﺽ: ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﻠﯽ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺻﻬﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﺗﻬﻮﻉ ، ﺍﺩﻡ ﻭ ﺳﺮﺩﺭﺩ ( ﺷﺎﻣﻞ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﺳﺮﺩﺭﺩﻫﺎﯼ ﻣﯿﮕﺮﻧﯽ ) ﺩﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺷﻮﻧﺪ . ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﻟﮑﻪ ﺑﯿﻨﯽ ( breakthrough bleeding ) ﺩﺭ ﻃﯽ ﺩﻭﺭﻩ ۲۱ ﺭﻭﺯﻩ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺹ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺷﻮﺩ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻗﻄﻊ ﺩﺍﺭﻭ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻧﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺷﮏ ﺑﻪ ﺣﺎﻣﻠﮕﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﮐﻪ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﮊﺳﺘﺮﻭﻥﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻫﯿﺮﺳﻮﺗﯿﺴﻢ ( ﭘﺮﻣﻮﯾﯽ ) ﻭ ﺁﮐﻨﻪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ . ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻗﺮﺻﻬﺎﯼ ﭘﺮﻭﮊﺳﺘﺮﻭﻧﯽ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﻭ ﻟﮑﻪ ﺑﯿﻨﯽﻫﺎﯼ ﻧﺎﻣﻨﻈﻢ ﺷﺎﯾﻊ ﺍﺳﺖ. ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪﺕ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ . ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺻﻬﺎ ﻫﯿﭻ ﻧﻮﻉ ﻋﺎﺭﺿﻪ ﺗﺮﻭﻣﺒﻮﺁﻣﺒﻮﻟﯿﮏ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ. ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﺮﻭﺯ ﻫﯿﺮﺳﻮﺗﯿﺴﻢ ﻭ ﺁﮐﻨﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ . ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻭﺯﻥ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﺑﺎ ﭘﺮﻭﮊﺳﺘﺮﻭﻧﻬﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﺎﯾﻊ ﺍﺳﺖ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺻﻬﺎ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻫﺶ ﺍﭺ ﺩﯼ ﺍﻝ ( ﮐﻠﺴﺘﺮﻭﻝ ﺧﻮﺏ ﺧﻮﻥ ) ﻭ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺍﻝ ﺩﯼ ﺍﻝ ( ﮐﻠﺴﺘﺮﻭﻝ ﺑﺪ ﺧﻮﻥ ) ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ . ﮐﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻫﺶ ﺍﺳﺘﺮﻭﮊﻥ ﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪ . ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮐﺎﻫﺶ ﭼﮕﺎﻟﯽ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﯽ ( ﺭﯾﺴﮏ ﭘﻮﮐﯽ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ) ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺫﮐﺮ ﺷﺪﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹
27 بهمن 1393 20:45:06
1 بازدید
کلینیک بانوان
ﻋﻤﻞ ﻣﺎﺳﺘﻮﭘﮑﺴﯽ: ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻓﺘﺎﺩﮔﯽ ﺳﯿﻨﻪﻫﺎ ﺑﻪ ﻧﻮﻉ ﺍﻓﺘﺎﺩﮔﯽ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺑﺎ ﺑﯿﻬﻮﺷﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﻋﻤﻞ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺑﺎ ﺭﻭﺷﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺍﺳﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .ﺯﻣﺎﻥ ﻋﻤﻞ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﻣﺎﺳﺘﻮﭘﮑﺴﯽ ﺑﺎ ﯾﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﭘﺮﻭﺗﺰ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺑﯿﻦ ﯾﮏ ﺗﺎ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺭﯾﺴﮏ ﻓﺎﮐﺘﻮﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪﺍﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﯾﺎﺑﺖ، ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻗﻠﺒﯽ - ﻋﺮﻭﻗﯽ ﻭ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺧﻄﺮ ﺟﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﺩﺭ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﻣﺎﺳﺘﻮﭘﮑﺴﯽ ﻭ ﭘﺮﻭﺗﺰ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽﮐﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﭘﺮﻭﺗﺰ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎﺷﺪ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﻋﻤﻞ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺎﭼﯿﺰ ﺍﺳﺖ. ﺑﯿﻤﺎﺭ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﻋﺎﺩﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﺩﺭﺩ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﻧﺪﮎ ﺍﺳﺖ. ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﺳﻮﺗﯿﻦ ﻃﺒﯽ ۳- ۴ ﻫﻔﺘﻪ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
01 مهر 1394 12:18:41
3 بازدید
کلینیک بانوان
بچه ها لطفا وقت بذارید و کپشن رو تا آخر بخونید. من تا قبل از اینکه وارد این حیطه کاری بشم فک میکردم خیلی از چیزها داستانه و امکان ندارن تو زندگی واقعی باشن... اصلا فک نمیکردم برادری به خواهر خودش تجاوز کنه و باردارش کنه، اصلا فک نمیکردم مادری دخترش رو به تن فروشی مجبور کنه، اصلا فک نمیکردم مادری نوزاد تازه به دنیا اومدش رو بفروشه و صدها داستان دیگه که شاید خیلی از شماها به فکرتون هم خطور نکنه ولی زیر پوست شهر در جریانه... برای تعیین جنسیت کردن چندتا دلیل دارم. فک کنم دیگه برای همه مشخص شده اکثرا برای دختر اقدام میکنن... ☑️ اولین و مهم ترین دلیلم هم اینه که خانواده ای که پذیرش نوزاد دختر رو ندارن پس بهتره این وجود ارزشمند رو نداشته باشن ببخشید خیلی تند گفتم به کسی توهین نشه ولی واقعا دلم میسوزه برای دختری که وارد خانواده ای میشه که انتظارش رو ندارن. البته خیلی از خانواده ها بعد از به دنیا اومدن دختر اونو با جون و دل میپذیرن ولی من فکر میکنم دوران جنینی هم جز بخش مهمی از زندگی ماست و اینکه پدر مادر چقدر اون بچه رو بخوان خیلی اهمیت داره. ☑️ دوم اینکه سقط بچه ها یک جنایته و من تحت هیچ شرایطی این کارو توجیه نمیکنم. ولی بنظرتون مادری که همینجوری میذاره تا بچه دار بشه و در نهایت بچه ش اگر چیزی که دلش میخواد نبود سقطش کنه نباید قبل از بارداری راه جلوی پاش گذاشت؟! درسته که باید فرهنگ سازی بشه، باید به مادر فهمونده بشه که کارش و دیدگاهش اشتباهه ولی بنظرتون فرهنگ جامعه ما به این سادگی عوض میشه؟! ☑️ سوم متاسفانه دلسرد شدن بعضی از آقایون بعد از داشتن چندتا دختره، البته نه همه آقایون، بعضی ها، خیلی کم شایدم هیچ وقت نکن ولی خب هستند متاسفانه... و البته برعکسشم هست، موارد زیادی دیدم چندتا پسر دارن و واقعا نیاز به یه دختر دارن. میدونید که امید به زندگی رو دخترای خونه افزایش میدن♥️ ☑️ چهارم اینکه خیلی ها هیچ کدوم از موارد بالارو ندارند، نه از داشتن چندتا بچه فقط دختر یا پسر ناراحتن، نه قصد سقط دارن نه همسر و خانواده همسرشون کاری دارن، فقط دوست دارن و دلشون میخواد. خب اینم هیچ مشکلی ندارن و میشه بهشون کمک کرد. ☑️ مورد آخر، شما وقتی وارد پروسه تعیین جنسیت میشید، مجبور میشید که حداقل سه ماه با برنامه پیش برید و تمام مدت این سه ماه من باهاتون همراه هستم و حتی از جنسیت هم که بگذریم، شما وارد یک پروسه برنامه ریزی برای بارداری میشید و این خیلی خوبه، هم برای شخص شما، هم خانواده و هم نوزاد در آینده. ☑️ سایر موارد رو شما بگید... . . . . #تعیین_جنسیت #دختردارشدن #پسردارشدن #رژیم_غذای
17 خرداد 1400 13:01:10
49 بازدید
کلینیک بانوان
ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺻﻬﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﺎﯼ 21 ﻋﺪﺩﯼ ﯾﺎ 28 ﻋﺪﺩﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺩﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﺎﯼ 28 ﻋﺪﺩﯼ ﺑﻄﻮﺭ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻭ ﻣﻨﻈﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﯾﮏ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺘﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ . ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﺎﯼ 21 ﻋﺪﺩﯼ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﯾﮏ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﺭﺍ 7 ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ، ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ . ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ﺍﮔﺮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺴﺘﻪ ﻗﺮﺹ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﯾﮏ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﺴﺘﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ . ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 3 ﺗﺎ 5 ﺭﻭﺯ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﭘﺮﯾﻮﺩ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﺎ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ . ﻗﺮﺹ ﻧﺒﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ، ﻣﺜﻼ ﯾﮏ ﻣﺎﻩ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﯾﺎ ﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ، ﻣﺼﺮﻑ ﺷﻮﺩ . ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﺩ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺟﻨﺴﯽ ﻓﻌﺎﻝ ﻧﺒﺎﺷﺪ، ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯿﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﺎﯾﺪ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻨﻈﻢ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﺪ . ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﯿﮑﻞ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺹ ﺿﺪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ، ﺍﺯ ﯾﮏ ﺭﻭﺵ ﺩﯾﮕﺮ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﻧﯿﺰ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ . ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺹ LD ﻣﺤﺪﻭﺩﯾﺖ ﺳﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺳﻦ 45 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ . ﻟﯿﮑﻦ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﺭﺩﯼ ﻧﻈﯿﺮ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻧﺸﺪﻩ ﻭ ﻣﺼﺮﻑ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺹ ﺑﻪ ﺳﻦ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ 35 ﺳﺎﻝ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﮔﺮﺩﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺳﻨﯿﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ، ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ، ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻨﺪ . ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺹ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺑﯿﻤﺎﺭﯾﻬﺎﯼ ﻣﻘﺎﺭﺑﺘﯽ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ، ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯿﮑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﯾﺎ ﺷﺮﯾﮏ ﺟﻨﺴﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﻓﺮﺩ ﯾﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺗﺰﺭﯾﻘﯽ ﺩﺍﺭﺩ، ﺣﺘﻤﺎ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺪﻭﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﯾﻬﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ . ﺩﺭ ﻣﺪﺗﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺹ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺣﺠﻢ ﺧﻮﻥ ﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺼﺮﻑ، ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﮐﻢ ﺷﺪﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻭ ﻟﮑﻪ ﺑﯿﻨﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﯾﺎ ﻗﻄﻊ ﮐﺎﻣﻞ، ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﭘﺰﺷﮏ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﮐﺮﺩ. ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻫﻮﺭﻣﻮﻧﻬﺎﯼ ﺍﺳﺘﺮﻭﮊﻥ ﻭ ﭘﺮﻭﮊﺳﺘﺮﻭﻥ ﻧﺎﻣﻬﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ . ﺍﻧﻮﺍﻉ LD ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺳﺘﺮﻭﮊﻥ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺑﻄﻮﺭ ﺭﺍﯾﺠﺘﺮﯼ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺳﺘﺮﻭﮊﻥ ﺩﺭ ﻧﻮﻉ HD ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮﺩﻥ ﻗﺮﺹ LD ﺗﻮﺳﻂ ﭘﺰﺷﮏ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺩﺭ ﻗﺮﺻﻬﺎﯼ ﺗﺮﯼ ﻓﺎﺯﯾﮏ ﺩﺭ ﺳﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ . ﻗﺮﺹ ﺳﯿﭙﺮﻭﺗﺮﻭﻥ ﮐﺎﻣﭙﺎﻭﻧﺪ ( ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﺩﯾﺎﻥ) ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﺭﺩﯼ ﺗﻮﺳﻂ ﭘﺰﺷﮏ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ✅✅✅اما این قرص ها دارای مزایایی جز پیشگیری و معایبی نیز هستند که در صورت تمایل دوستان به آنها میپردازیم. 🌹 شاد و سلامت باشید 🌹
26 بهمن 1393 20:51:23
1 بازدید
کلینیک بانوان
🔸🔸🔸 👈روش هایی کاملا خانگی و ایمن برای رفع خارش ناحیه تناسلی : 1-ﮐﻤﭙﺮﺱ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﯾﺨﭽﺎﻝ (ﺁﺏ ﺷﯿﺮ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺨﭽﺎﻝ ﺳﺮﺩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﻓﺮﯾﺰﺭ ) 2- 10 ﺗﺎ 15 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮐﻤﭙﺮﺱ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ 2 ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ 3-ﺳﭙﺲ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﯽ ﺧﺸﮏ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﺯ ﻭﺍﺯﻟﯿﻦ ﺧﺎﻟﺺ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ (ﺑﺪﻭﻥ ﻋﻄﺮ ﻭ ﻣﻮﺍﺩ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻧﺪﻩ ) 4- ﺍﮔﺮ ﺧﺎﺭﺵ ﻭ ﺳﻮﺯﺵ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﺷﺪﯾﺪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻊ ﺍﺩﺭﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﯾﺎ ﻣﻘﺎﺭﺑﺖ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻮﻗﺖ ﺍﺯ ﭘﻤﺎﺩ ﻟﯿﺪﻭ ﮐﺎﺋﯿﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ ( ﻧﻪ ﮊﻝ ﻟﯿﺪﻭﮐﺎﺋﯿﻦ ﻭ ﻧﻪ ﮐﺮﻡ ﻟﯿﺪﻭ ﮐﺎﺋﯿﻦ) 5- ﺳﺮﮐﻪ ﺳﯿﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻥ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﺳﺮﮐﻪ ﺳﯿﺐ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺧﻮﺍﺹ ﺿﺪ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎﯾﯽ ﻭ ﺿﺪ ﻗﺎﺭﭺ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ .ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ۲ ﻗﺎﺷﻖ ﻏﺬﺍﺧﻮﺭﯼ ﺳﺮﮐﻪ ﺳﯿﺐ ﺑﺎ ﺍﺏ ﮔﺮﻡ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻭ ﻭﺍﮊﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺏ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﺑﻤﺪﺕ ۲ﺍﻟﯽ ۳ ﺭﻭﺯ ﺷﺴﺘﺸﻮ ﺩﻫﯿﺪ . ﺳﺮﮐﻪ ﻭﺍﮊﻥ ﺭﺍ ﺍﺳﯿﺪﯼ ﻭ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﻬﺎ ﺑﻤﺪﺕ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻨﺪ ﺩﺭﺍﻥ ﺭﺷﺪ ﮐﻨﻨﺪ. 6- ﺑﺮﮒ ﺭﯾﺤﺎﻥ ﺣﺬﻑ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﺑﺮﮒ ﺭﯾﺤﺎﻥ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺿﺪ ﻣﯿﮑﺮﻭﺑﯽ- ﺿﺪ ﻗﺎﺭﭼﯽ ﻭ ﺿﺪ ﺑﺎﮐﺘﺮﯼ ﺩﺍﺭﺩ . ﺑﺮﮒ ﺭﯾﺤﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ۲ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﺍﺑﺠﻮﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺩﻡ ﮐﺸﯿﺪﻩ . ﺑﻤﺪﺕ ۲۰ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺗﺎ ﻗﻮﺍﻡ ﺍﻣﺪﻩ . ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺏ ۲ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﻣﻔﯿﺪ ﺍﺳﺖ . 7 - ﺑﺮﮒ ﺭﺯﻣﺎﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﺑﺮﮔﻬﺎﯼ ﺭﺯﻣﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺑﻤﺪﺕ ۱۵ ﺩﻗﯿﻖ ﺩﺭ ﺍﺏ ﺧﯿﺴﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎ ﺍﺏ ﮔﺮﻡ ﻭ ﺷﺴﺘﻦ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﻭﺍﮊﻥ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﮔﯿﺎﻫﯽ 8 -ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻭﺍﮊﻥ ﺧﺸﮏ ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﺍﮊﻥ ﺭﺍ ﺧﺸﮏ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﭼﻮﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﻣﺮﻃﻮﺏ ﮐﺸﺖ ﺑﺎﮐﺘﺮﯾﻬﺎ ﻭ ﻗﺎﺭﭼﻬﺎ ﺭﻭﻭ ﺍﺯﺩﯾﺎﺩ ﻣﯿﺒﺨﺸﺪ 9 -ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﮔﺸﺎﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺧﺎﺭﺵ ﻭﺍﮊﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﺭﺍ ﺑﮑﺎﺭ ﺑﻨﺪﯾﺪ. ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﺭﺍﺣﺖ ﻭ ﭘﻨﺒﻪ ﯼ ﻭ ﺗﺮﮎ ﻟﺒﺎﺱ ﺗﻨﮓ ﻭ ﺧﻼﻑ ﻣﺰﺍﺝ ﺑﺪﻥ. ✅اگر با رعایت تمام موارد بالا خارش شما برطرف نشد با مراجعه به پزشک متخصص زنان یا ماما برای درمان خود اقدام کنید. ✔خواندن این پست را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید. 🌹شاد و سلامت باشید🌹
26 اردیبهشت 1394 10:35:11
1 بازدید
نعیمه انصاری
0
0
خب تو این پست نه جنبه مذهبیش رو بررسی میکنم نه معنویش رو... این پست رو به دقت نگاه کنید و با توجه به بررسی هایی که انجام شده بسنجید که چقدر میتونه مضر باشه این قضیه. خب این بررسی ها بدون هیچ تعصب و مساله دینی انجام شده پس یه جورایی بی طرفانه انجام شده. اگر از این پست خوشتون اومد اعلام کنید تا راهکاری ترک و یا کمتر کردن این قضیه رو هم براتون توضیح بدم. شاد و سلامت باشید🌹 #مضرات_خودارضایی #خودارضایی #عوارض_خودارضایی