پست های مشابه

کلینیک بانوان

سینه ها قسمت بسیار مهمی از زیبایی زنانه و زیبایی بدن هستند. رشد سینه ها از سن بلوغ شروع می شود، و از اوایل دهه بیست به بلوغ کامل خود می رسند. با این حال ، پستانهای شما بسته به عوامل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی ، وضعیت بدن ، رژیم غذایی ، عادات تغذیه ای ، نوسانات شدید وزن ، انتخاب اشتباه سوتین و غیره می توانند خوش فرمی خود را از دست دهند. خانم ها معمولا به دلیل زندگی شلوغشان ، پیروی از یک شیوه زندگی سالم و رژیم مراقبت از خود را از دست می دهند. و حتی اگر آنها به دنبال رژیم غذایی و بدن خود باشند ، سینه ها اغلب مورد غفلت قرار می گیرند. در نتیجه ، سینه ها ممکن است خشک ، چروکیده ، افتاده و در نهایت سفتی و انعطاف پذیری خود را از دست بدهند. دو دلیل وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد. اولاً ، بسیاری از خانمها از هیچ روال یا روشی برای مراقبت از پستان که باعث حفظ سفتی و نرمی پستانهای آنها شود ، آگاهی ندارند. در مرحله دوم ، زنان همچنین احساس می کنند که مشکل افتادگی پستان قابل برگشت نیست و پس از افتادگی ، هرگز نمی توانند شکل و استحکام خود را بازیابند. اگر کسی توانایی پرداخت هزینه جراحی را داشته باشد ، جراحی های زیبایی می توانند اندازه و سفتی که ممکن است آرزو داشته باشید را به پستانها بدهد ، اما جدا از هزینه ، جراحی های مشابه عوارض خاص خود را دارند. در این صورت ، آیا وجود برخی از روش های درمانی طبیعی که می توانند سینه هایی را محکم می کند ، داشته باشند ، فوق العاده نخواهد بود؟ من در اینجا پنج روش از طریق تغذیه ضروری سینه ها و تهیه لیفت طبیعی به شما ارائه دادم! البته این روش ها همگی بعد استفاده مداوم و طی چندین ماه نتیجه مورد نظر شمارا خواهند داشت. سوالاتتون رو توی کامنت ها میتونید بپرسید. . . . . #افزایش_سایزسینه #حجیم_شدن_سینه #تناسب_اندام #بدن_زنان #سینه #پستان #مشاوره_آنلاین #ماما #مامایی #متخصص_زنان

09 دی 1399 18:05:19

35 بازدید

کلینیک بانوان

🚺🚹 ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﻢ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺯﺧﻤﻬﺎ ، ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺍﮔﺮ ﺳﻄﺤﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ . ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﺩﺍﺭﺩ . ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭﺩی ﺭﺍ ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪﻥ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﮑﺎﺭﺕ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ. ﻭ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ، ﺩﺭﺩی ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺩﺍﺧﻞ ﺷﺪﻥ ﺁﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﻭﺍﮊﻥ ‏( #ﺩﺧﻮﻝ ‏) ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ . ﺍﻭﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪﻥ ﻗﻀﯿﻪ ﻋﻠﺖ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﻣﺮﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ. ﺩﻭ ﻧﻮﻉ ﺩﺭﺩ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ #ﺟﻨﺴﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺭﮎ ﺍﺳﺖ : ۱. ﺩﺭﺩ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ #ﭘﺎﺭﮔﯽ #ﭘﺮﺩﻩ #ﺑﮑﺎﺭﺕ . ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺩ ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺎﻻ ﺫﮐﺮ ﺷﺪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﺯﺧﻢ ﺳﻄﺤﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ ﻭﺍﮊﻥ ﺍﺳﺖ . ﮐﻪ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺯﺧﻤﻬﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﯾﺮ ﺯﺧﻤﻬﺎ ﻣﯿﺒﺎﺷﻨﺪ . ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﯾﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺭﺩ ، ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺍﺳﺖ . ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺳﺒﺐ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ #ﺍﺭﮔﺎﺳﻢ ﯾﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺁﻥ ﺑﺮﺳﺪ . ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺍﺭﮔﺎﺳﻢ ، ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﯾﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻢ ﺷﻮﺩ ﯾﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ ﮔﺮﺩﺩ . ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺜﺎﻝ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺭﮔﺎﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﺷﺨﺺ ﮔﺎﺯ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ ﯾﺎ ﺩﺭﺩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺟﺰﺋﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . ۲.ﺩﺭﺩ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺩﺧﻮﻝ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺩ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺩﺭﺩ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﮐﺸﺶ ﺩﯾﻮﺍﺭﻩ ﻭﺍﮊﻥ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ . ﺷﻤﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﺩﮐﻨﮑﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ، ﺯﻭﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺒﺮﯾﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺍﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﮐﻨﮏ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯿﺪ . ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺩر ﻭﺍﮊﻥ ﻫﻢ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ . ﻭﺍﮊﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﺩ . ﭘﺲ ﺩﺭﺩ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﺪ . ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺩ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻣﺜﻞ ﺑﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺩﺍﺷﺖ . ﺗﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﮊﻥ ﻟﯿﺰ ﺷﻮﺩ ﻭ ﻫﻢ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺩﺭﺩ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﯾﺎﺑﺪ . ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺍﺯ ﮊﻝ ﻟﻮﺑﺮﯾﮑﺎﻧﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻮﺩ . ❇ﺩﺭ ﮐﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﯿﺰﺵ ﺑﻬﺘﺮ ﻭ ﮐﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮑﺎﺕ ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻤﻮﺩ : ۱. ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﺭﮔﺎﺳﻢ ۲. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮊﻝ ﻟﻮﺑﺮﯾﮑﺎﻧﺖ ۳. ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻟﺒﻪ ﺗﺨﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸﺪ . ﺟﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﻭﯼ ﮐﺎﻣﻼ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺩﺭﺩ ﻭ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ. ۴. ﺩﺧﺘﺮ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﻭﺣﯽ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩ. ۵. ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺭﺩ ﺷﺪﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ. ﭘﺎﺭﮔﯽ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﮑﺎﺭﺕ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﮐﻢ ﺍﺳﺖ . ✴این پست ادامه دارد.... منتظر نکات بیشتر در رابطه با شب #زفاف باشید. 🌹شاد و سلامت باشید🌹 ✅نو عروسان را تگ کنید.

02 خرداد 1394 14:25:02

1 بازدید

کلینیک بانوان

💢💢💢💢 گاهی اوقات یه عکس میتونه دنیای از حرف ها رو در خودش داشته باشه.... مسلماً این عکس هم یکی از اوناست.... 💢💢💢💢 پ. ن: نظرتون رو راجع به این عکس بگید، کامنتای تک تک شمارو میخونم🌹

22 مهر 1394 10:42:37

3 بازدید

کلینیک بانوان

🌹🌹🌹 جا داره منم این روز عزیز رو به تمام مادران و بانوان محترم تبریک بگم. با آرزوی توفیق و تجربه حس شیرین مادر شدن برای همه کسایی که آرزوش رو دارن. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹

21 فروردین 1394 08:53:45

1 بازدید

کلینیک بانوان

❓پرده بکارت دقیقا کجا قرار گرفته است؟ ❗خب پرده بکارت دقیقا روی ورودی واژن و در واقع ابتدای اندام تناسلی قرار گرفته که البته عمق این ورودی در افراد مختلف، متفاوته. در بعضی ها به سادگی قابل رویت هست و تو بعضی ها عمقی و به آسونی معلوم نیست. ❓آیا در هنگام نزدیکی و یا دخول هر چیزی پرده بکارت کاملا از بین میره؟ ❗نه! هنگام دخول پرده بکارت پارگی میده ولی معمولا از یکی دو جا، و زائده های اون باقی میمونه. ❓آیا ممکنه پرده بکارت هرگز پاره نشه؟ ❗بله! پرده های بکارت ارتجاعی که هم میتونن به شکل حلقوی باشن هم هلالی و یا حتی تیغه ای. اینا با دخول کش میان و بعد از دخول دوباره به حالت قبل برمیگردن. پس لزوما خونریزی و پارگی نداریم تا اینکه طی زایمان طبیعی معمولا آسیب میبینن. ❓آیا تنها سالم بودن یا پارگی پرده بکارت تایید کننده نزدیکی است؟ ❗نه. حتی در نمونه های حلقوی ارتجاعی هم که پرده کاملا سالم به نظر میرسه پزشکی قانونی با توجه به چین های واژن میتونه نزدیکی رو تشخیص بده. ❓آیا همه نزدیکی های اول با خونریزی و درد شدید همراه است؟ ❗نه دوستان، راجع به خونریزی که توضیح داده شد.البته میزان خونریزی بستگی به ضخامت پرده، اندازه سوراخ و نژاد هم داره. راجع به درد هم نکته ای که وجود داره اینه که اگه بدن شما به اندازه ای تحریک شده باشه که خود شما تمایل به دخول داشته باشین همین تو کاهش درد خیلی موثره، همینطور آرامشی که دارین و اینکه اصلا راجع به برداشته شدن پرده فکر نکنید. این موضوع کاملا جنبه روحی داره و واقعا واسه عزیزایی که نگرانن پیشنهاد میکنم شوهرتون توسط یه پزشک یا ماما مشاوره بشن تا نقش خودشون رو به درستی بدونن. چون ایفای درست نقش اونا کمک بسیار بسیار زیادی میکنه. اینا سوالات رایج راجع به پرده بکارت بون. بازم اگه سوالی داشتید من در خدمتتون هستم. 🌹شاد و سلامت باشید 🌹

02 اسفند 1393 21:25:46

0 بازدید

کلینیک بانوان

شاید خیلیاتون سال هاست دارید از کاندوم استفاده میکنید ولی نحوه استفاده صحیح اون رو ندونید! اتوی این کلیپ سعی شده خیلی راحت و آسون براتون توضیح داده بشه! ☑️ شاید خیلی ها کاندوم رو بخاطر اینکه حسشون رو کم می‌کنه استفاده نکنند! که باید بهتون بگم برای این هم راه حال وجود داره! کاندوم هایی مثل کاندوم سه صفر کادکس فوق‌العاده نازک هستند به طوریکه واقعا شما به سختی حسش میکنید و اگر درست تعبیه بشه کمترین میزان ممکن حسش میکنید! ☑️ بنظرتون کاندوم برای خانم هایی که بعد از زایمان طبیعی یا یائسگی دچار کاهش حس واژن و صاف شدن برجستگی های داخل واژن شدن مناسبه؟ بله که مناسبه! کاندوم های شیاردار و خاردار و دارای برجستگی تا حد بسیار زیادی برای این دسته از عزیزان مناسبه و باعث تحریک واژن حین رابطه و لذت جنسی میشه! ☑️ اگر کاندوم خشک شد چیکار کنیم؟ خیلی هاتون این مشکل رو دارید متاسفانه. یکی از راه کار های مناسب استفاده از لوبریکانت های بر پایه آب هستش. یعنی روان کننده هایی که برپایه آب ساخته شده باشن و هیچ نوع ماده روغنی در اونها به کار نرفته باشه. چون در این صورت باعث نازک شدن، پارگی یا سوراخ شدن کاندوم میشن. ☑️ اگر به کاندوم حساسیت داشته باشیم چی؟ خب شما احتمالا یک بار و یک مارک رو امتحان کردید! بهتره چندین مارک رو یه صورت سطحی و کم امتحان کنید ببینید به کدوم مارک حساسیت دارید به کدوم مارک ندارید. ☑️ کاندوم باعث عفونت میشه؟ اگر از کاندوم به درستی همون‌طور که توضیح داده شد استفاده بشه، احتمال ایجاد عفونت خیلی کمه! و یا برای اطمینان میتونید از مارک های آنتی فونگال (ضدقارچ) و آنتی باکتریال استفاده کنید. . . سوال و توضیحات راجع به کاندوم خیلی زیاده سعی کردم مهم هاش رو بگم ولی بازم اگر سوال داشتید تو کامنت ها در خدمتتون هستم. مثل همیشه ممنون از همراهیتون ♥️ . . . . . #کاندوم #کاندوم_خاردار #کاندوم_تاخیری #کاندوم_تنگ_کننده #خرید_کاندوم #گذاشتن_کاندوم #جلوگیری_از_بارداری #پیشگیری_از_بارداری #بارداری_ناخواسته #کلینیک_بانوان

21 آبان 1400 13:53:06

38 بازدید

نعیمه انصاری

0

0

همونطور که میدونید همیشه اظهار نظرهای مختلفی راجع به قرص های جلوگیری از بارداری وجود داشته که باعث میشه تصمیم گیری برای انتخاب این روش سخت بشه. تو این پست فقط از مزایا صحبت میکنیم ومعایب باشه برا بعد... قبل از شروع لازمه بگم بیشتر منظور این پست قرص های ترکیبی هستن مثل ال دی، یاز، یاسمین، روکین و سایر مارک های قرص های ترکیبی. توی پست اصلی ترین و اثبات شده ترین مزایا رو خدمتتون توضیح دادم، که البته مزایای دیگه هم وجود داره که در دست تحقیق و بررسی هستن، مثل: . محافظت در برابر عفونت های لگنی . کاهش شیوع آکنه . کاهش هیرسوتیسم . کاهش خطر ایجاد میوم . افزایش میل جنسی، البته در بعضی موارد . افزایش طراوت و صفات زنانه . برگشت نسبتا سریع قدرت باروری بعضی از روش ها مثل آمپول سه ماهه یا بستن لوله ها ممکنه برای برگشت سریع باروری مشکل ایجاد کنه، ولی معمولا تخمک گذاری دریک علی دو دوره ی بعد از قطع قرص ها مجددا شروع میشه و فرد میتونه اقدام به بارداری کنه. داروهایی که روی متابولیسم قرص های ضد بارداری تاثیر داره: . ریفامپین . فنی توئین . کتوکونازول . فنوباربیتال . کاربامازپین . آمپی سیلین . تتراسایکلین . بعضی از آنتی بیوتیک ها بهتره بیمارن صرعی که از این داروها استفاده میکنن یا داروهای رعشون رو با مشورت پزشک تغییر بدن یا از روشدیگه ای برای جلوگیری از بارداری استفاده کنن. اگر همراه با قرص های جلوگیری مجبورید آنتی بیوتیک هم استفاده کنید، بهتره از یه روش دیگه مثل کاندوم در کنارش استفاده کنید. . . . منبع این پست کتاب های CMMD زنان و نواک بودن که از رفرنس های معتبر بیماری های زنان دنیا محسوب میشن پس میتونید با خیال راحت به این پست استناد کنید. مثل همیشه درصورتی که این پست براتون مفید واقع شده اون رو لایک کنید و اون رو به خانم هایی که دغدغه جلوگیری از بارداری دارن هدیه بدید. ممنون از توجهتون . . . #جلوگیری_از_بارداری #پیشگیری_از_بارداری #عوارض #ال_دی #روکین #یاز #یاسمین #زنان #مامایی #متخصص_زنان #استروژن #پروژسترون #سرطان_رحم #سرطان_سینه #قاعدگی #پریودی #خونریزی #سندروم_پیش_از_قاعدگی #کم_خونی #درد_قاعدگی #درد_پریودی #نواک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

کلینیک بانوان

نعیمه انصاری

0

0

همونطور که میدونید همیشه اظهار نظرهای مختلفی راجع به قرص های جلوگیری از بارداری وجود داشته که باعث میشه تصمیم گیری برای انتخاب این روش سخت بشه. تو این پست فقط از مزایا صحبت میکنیم ومعایب باشه برا بعد... قبل از شروع لازمه بگم بیشتر منظور این پست قرص های ترکیبی هستن مثل ال دی، یاز، یاسمین، روکین و سایر مارک های قرص های ترکیبی. توی پست اصلی ترین و اثبات شده ترین مزایا رو خدمتتون توضیح دادم، که البته مزایای دیگه هم وجود داره که در دست تحقیق و بررسی هستن، مثل: . محافظت در برابر عفونت های لگنی . کاهش شیوع آکنه . کاهش هیرسوتیسم . کاهش خطر ایجاد میوم . افزایش میل جنسی، البته در بعضی موارد . افزایش طراوت و صفات زنانه . برگشت نسبتا سریع قدرت باروری بعضی از روش ها مثل آمپول سه ماهه یا بستن لوله ها ممکنه برای برگشت سریع باروری مشکل ایجاد کنه، ولی معمولا تخمک گذاری دریک علی دو دوره ی بعد از قطع قرص ها مجددا شروع میشه و فرد میتونه اقدام به بارداری کنه. داروهایی که روی متابولیسم قرص های ضد بارداری تاثیر داره: . ریفامپین . فنی توئین . کتوکونازول . فنوباربیتال . کاربامازپین . آمپی سیلین . تتراسایکلین . بعضی از آنتی بیوتیک ها بهتره بیمارن صرعی که از این داروها استفاده میکنن یا داروهای رعشون رو با مشورت پزشک تغییر بدن یا از روشدیگه ای برای جلوگیری از بارداری استفاده کنن. اگر همراه با قرص های جلوگیری مجبورید آنتی بیوتیک هم استفاده کنید، بهتره از یه روش دیگه مثل کاندوم در کنارش استفاده کنید. . . . منبع این پست کتاب های CMMD زنان و نواک بودن که از رفرنس های معتبر بیماری های زنان دنیا محسوب میشن پس میتونید با خیال راحت به این پست استناد کنید. مثل همیشه درصورتی که این پست براتون مفید واقع شده اون رو لایک کنید و اون رو به خانم هایی که دغدغه جلوگیری از بارداری دارن هدیه بدید. ممنون از توجهتون . . . #جلوگیری_از_بارداری #پیشگیری_از_بارداری #عوارض #ال_دی #روکین #یاز #یاسمین #زنان #مامایی #متخصص_زنان #استروژن #پروژسترون #سرطان_رحم #سرطان_سینه #قاعدگی #پریودی #خونریزی #سندروم_پیش_از_قاعدگی #کم_خونی #درد_قاعدگی #درد_پریودی #نواک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن